Kikärtspannkakor med spenat

Suzanne Apelqvist
Inlägg: 113
Blev medlem: sön mar 22, 2020 7:18 pm
Ort: Örnsköldsvik

Kikärtspannkakor med spenat

Inlägg av Suzanne Apelqvist »

Bortsett från vårt vedervärdiga kök och spis, finns det en gnutta klass på den här videon och musikproduktionen till?
Pannkakor-03_Trim.mp4
(132.99 MiB) Nerladdad 50 gånger

En simple video och musikproduktion vid matlagning. Godare, matigare och nyttigare än vanliga pannkakor. Jag ska bara försöka hitta receptet också.

Linnea Sandquist
Inlägg: 367
Blev medlem: tis apr 28, 2020 12:59 pm
Ort: Härnösand

Re: Kikärtspannkakor med spenat

Inlägg av Linnea Sandquist »

Suzanne Apelqvist skrev:
sön mar 07, 2021 2:57 am
Bortsett från vårt vedervärdiga kök och spis, finns det en gnutta klass på den här videon och musikproduktionen till?
Jag skulle helt klart säga att det helt klart finns "en gnutta klass" på videon inklusive musiken. Musiken känns väldigt mycket som någonting som skulle kunna spelas på ett matlagningsprogram i TV. Det blir möjligen lite långrandigt när du steker två pannkakor utan byte av kameravinkel och utan att lägga in något prat.

För övrigt, med tanke på att ditt kök inte är en TV-studio utan en del i en hemmiljö, tycker jag inte att det ser ett dugg vedervärdigt ut. Folk bor sådär.

Suzanne Apelqvist
Inlägg: 113
Blev medlem: sön mar 22, 2020 7:18 pm
Ort: Örnsköldsvik

Re: Kikärtspannkakor med spenat

Inlägg av Suzanne Apelqvist »

Det som är vedervärdigt i vårt kök är väl heller inte det som syns i videon. Det är helt enkelt utformat på fel sätt för att trivas med matlagningen och omöjligt att sätta upp kameror på ett bra sätt. I detta fallet blev det en mobil på en kryddhylla, med lite annat stöd. Den enda lösningen var helt enkelt att bara ha fokus på pannan och dess innehåll. Här skulle det kanske också ha varit med när man fixar med ingredienserna och en textremsa som beskriver vad som läggs i. Prat får jag nog vänta med tills jag vant mig att få till en sån här video.

Suzanne Apelqvist
Inlägg: 113
Blev medlem: sön mar 22, 2020 7:18 pm
Ort: Örnsköldsvik

Re: Kikärtspannkakor med spenat

Inlägg av Suzanne Apelqvist »

Jag ska väl också tillägga att jag inte vill att det ska vara som om det vore en tv-studio, utan jag vill att det ska vara ett helt vanligt hem - inte perfekt. Mycket av det som visas i matlagningsprogram på tv kan många inte göra, för att man saknar det ena efter det andra. Det gillar inte jag.

Skriv svar

Återgå till "Vegetariskt"