Dvergval presentation

Dvergval

Dvergval presentation

Inlägg av Dvergval »

Hej, mitt namn är Anders.

Är i 40-års åldern och bor i en förort till Stockholm. Fick diagnos asperger syndrom i början av 2018 och har sen dess försökt anpassa min livssituation efter den nya informationen.

Gillar science fiction och just nu läser jag Operation Haystack av Frank Herbert och tittar igenom diverse streamingtjänsters utbud av science-fiction.

Tycker också det är intressant att titta på och tänka kring hur olika system fungerar. Det kan gälla lite allt möjligt. Har för tillfället hakat upp mig lite i begreppet intersektionalism och postkolonial feminism. Har dock väldigt begränsade kunskaper i ämnet och kände väl mest att det låg väldigt nära hur jag tänker kring saker och ting sedan tidigare.

Har också nyligen börjat läsa om normkritik inom pedagogik och finner upplägget intressant.

Är lite av en lurker när det kommer till forum men om någon är intresserad är ni välkomna att skicka pm.

Lever ensam, delvis självvalt men ibland ofrivilligt. Är dock inte främmande för kontakt med andra människor och uppskattar att prata med andra människor.

Suzanne Apelqvist

Re: Dvergval presentation

Inlägg av Suzanne Apelqvist »

Hej, Anders och välkommen hit. Hoppas du kommer trivas och får lite utbyte från oss :)

Suzanne Apelqvist
Sekreterare I OA

Johannes Sandquist

Inlägg av Johannes Sandquist »

Välkommen till OA Forum Anders! Hoppas du kommer att trivas här. :)
Johannes Sandquist

Ordförande
Organiserade Aspergare

Lotta

Inlägg av Lotta »

Välkommen!

Skriv svar

Återgå till "Presentation"