Presentation

KimTalman
Inlägg: 154
Blev medlem: fre maj 01, 2020 6:43 am
Ort: Gävle
Kontakt:

Presentation

Inlägg av KimTalman »

Tjenare!
Kim Talman här, vice ordförande i OA.
Född med grav synnedsättning och tack vare det tidigt diagnosticerad.
Har master degree i statskunskap och kan flytande engelska.
Är individualanarkist, skyr alla former av organiserad politik, religion m.m. och har en ganska mörk livsfilosofi.
Älskar, lever och andas death- och black metal men lyssnar gärna på annan musik också så länge den inte är för smörig, klämkäck eller enkelspårig. Psykedelia, electronica, progressiv rock och turkisk/persisk/arabisk folkmusik är fint att koppla av med ibland.
Ett annat stort intresse är samhällsfrågor, speciellt allt som har med säkerhet, brottsförebyggande och liknande ämnen att göra.
Är lyckligt lottad att få jobba med dessa frågor på heltid inom en statlig myndighet.
Bilar är ett annat specialintresse som hängt med hela livet, gärna motorstarka fordon som låter mycket.
Är även klädintresserad, klassiskt business-stuk med lite tuffare inslag är min stil.
Träning är viktigt för att jag ska må bra, försöker promenera regelbundet men tränar även på gym eller utövar traditionell asiatisk kampsport när tillfälle ges.
Brinner starkt för antidiskrimineringsfrågor och anser att vår personlighetstyp främst är något positivt men att dagens samhälle styrs av hjärndöda NT-normer vilket leder till att vårt funktionssätt ses som ett hot eftersom vi inte följer med likt döda fiskar.
Därför är jag engagerad i OA.
Skicka gärna PM om ni vill snacka, öppen för de flesta relationstyper då jag är ganska ensam mestadels.
Revisor

Återgå till "Presentation"