Jeansmode

Suzanne Apelqvist
Inlägg: 113
Blev medlem: sön mar 22, 2020 7:18 pm
Ort: Örnsköldsvik

Jeansmode

Inlägg av Suzanne Apelqvist »

Vad tycker ni andra om dagens jeansmodet?

Jag kan helt enkelt inte begripa att man vill köpa trasiga kläder.

jeans-828693_1920.jpg
jeans-828693_1920.jpg (493.35 KiB) Visad 1162 gånger

Johannes Sandquist
Inlägg: 125
Blev medlem: tor apr 23, 2020 11:22 pm
Ort: Härnösand

Re: Jeansmode

Inlägg av Johannes Sandquist »

Håller med. Det är helt ologiskt fast på sitt sätt praktiskt om man nu råkar ha ett par slitna och därmed trasiga jeans att de fortfarande går att använda. :lol:

Men jag skulle aldrig köpa trasiga kläder trots att jag bara köper jeans på andrahandsbutiker eftersom jag har en helt annan stil som jag prioriterar vid inköp av nya kläder.
Johannes Sandquist

Ordförande
Organiserade Aspergare

KimTalman
Inlägg: 154
Blev medlem: fre maj 01, 2020 6:43 am
Ort: Gävle
Kontakt:

Re: Jeansmode

Inlägg av KimTalman »

Fattar inte heller grejen med trasiga jeans.
Trash mode säger jag bara.
OK för lite stentvättade, slitna jeans, det kan vara coolt.
Men när hela knäet tittar ut är återvinningscontainer det enda som återstår tycker jag.
Revisor

Suzanne Apelqvist
Inlägg: 113
Blev medlem: sön mar 22, 2020 7:18 pm
Ort: Örnsköldsvik

Re: Jeansmode

Inlägg av Suzanne Apelqvist »

Jag gillar stentvättade modejeans riktigt mycket. Jag har några par, men behöver gå ett tag till på löpbandet för att de ska ha plats för mig :D

Anna H
Inlägg: 20
Blev medlem: tis okt 20, 2020 3:51 pm

Re: Jeansmode

Inlägg av Anna H »

Jag har alltid använt kläder även sen det finns något hål nån stans, jag behöver liksom förenkla och låta saker vara tillräckligt bra. Men de hålen har aldrig stämt med modet 🙃 Med två tonårsdöttrar i huset har det köpts rätt många byxor med färdiga hål, och tillverkats ännu mera hål i otaliga byxor. Nu är det faktiskt hela byxor som gäller.

Jag tycker själv inte att det är supersnyggt med bara knän, men mina barn får uttrycka sig som de vill. Jag kan tycka att deras outfits är fina även med hål.

På jeanstemat så är det ingen av oss tre som står ut med jeans. För hårt och stelt. Jeansliknande byxor med strech får det bli här 🙂

Skriv svar

Återgå till "Skönhet & Mode"