MC-Linda

Suzanne Apelqvist

MC-Linda

Inlägg av Suzanne Apelqvist »

motorbike-2028213_1280.png
motorbike-2028213_1280.png (974.88 KiB) Visad 3775 gånger
Det här är Linda. Hon är tuff, men snäll och rättvis. Hon jobbar med att bl a sko hästar och det har gjort henne riktigt stark.

Linda har haft en del svårigheter som ung med en alkoholiserad mamma som hon och hennes syster slets ifrån när de var små. Linda fick som barn ta hand om både sig själv och sin syster.

Linda gillar att bli uppvaktad av killar. Hon tycker det är en sport att charma dem. Ganska så snart märker hon att relationen inte var så bra och då drar hon därifrån och killen blir besviken. Att hon inte kan binda sig, beror på att hon egentligen inte vet vad hon vill ha och det leder också till att hon stöter på mindre sunda killar. Då pyser hon iväg på studs.

Egentligen söker Linda efter den riktiga kärleken, men hon är rädd och vågar inte lite på människor längre på grund av alla besvikelser, både i föräldrahemmet det sociala livet.

metricspace
Kontakt:

Re: MC-Linda

Inlägg av metricspace »

snyggt, fick lite dieselpunk-vibbar av bilden

Linnea Sandquist

Re: MC-Linda

Inlägg av Linnea Sandquist »

Jag funderar på om jag skulle kunna skapa en figur som skulle passa bättre att spela mot MC-Linda än de jag redan har, men känner mig väldigt osäker på hur.

*Någon hästägare som vill ha sina hästar skodda?

*Den alkoholiserade mamman, som efter flera år dyker upp och söker kontakt? Fast då behöver vi naturligtvis diskutera igenom det på telefon först.

*Någon kille som uppvaktar Linda. Har hon några preferenser angående ålder och andra attribut?

Föreslå gärna någonting.

Skriv svar

Återgå till "Karaktärer"